Wednesday, August 28, 2013

Tips Petua Memuaskan Nafsu Suami


Ketahui RAHSIA dan PETUA yang BAKAL membuatkan suami anda TERKEJUT sambil TERSENYUM DI ATAS RANJANG


Alam rumahtangga adalah kenangan terindah dalam sejarah kehidupanku. Rumah tangga yang dibina bersama pasangan tercinta boleh di ibaratkan sebagai taman syurga dunia yang amat bersar nikmatnya. 

tips Ingin memuaskan nafsu seks suami
Tiada yang lebih indah dalam kehidupanku berbanding rumah tangga yang dibina atas dasar kasih sayang dan disulam dengan benih-benih cinta menyemarakkan lagi jiwa kami suami isteri. Itulah kehidupan saya dahulu di awal perkahwinan kami. 

Pada ruangan ini akan saya kongsikan kepada anda bagaimana saya melalui saat-saat terburuk dalam rumah tangga yang mana saya hampir-hampir di madukan yang saya sendiri tidak pernah membayangkan perkara ini akan terjadi kepada diri saya dan bagaimana akhirnya saya berjaya mengatasi permasalahan ini dan meraih cinta dari suami dalam ketika menjalinkan hubungan intim selepas saya mengikuti petua nasihat dan panduan lengkap e-book Rahsia menambat Nafsu Suami yang telah merubah 360 darjah hubungan seks saya dan suami.


Nama saya Zulaikha yang kini sudah hampir 3 tahun mendirikan rumah tangga. Rumah tangga yang dibina hampir musnah gara-gara suamiku mempunyai orang ketiga. 

Saya tidak menyalahkan suami kerana segalanya berpunca daripada kesilapan diri saya yang tidak mahu melayan kehendak suami di ranjang. Bukan kerana suami saya tidak bagus tetapi diri saya kurang berkeyakinan dengan kemampuan untuk memuaskan nafsu suami. 

Suami saya seorang lelaki tegap yang amat gemar melakukan hubungan kelamin atau seks. Ada kalanya saya malas dan terlalu letih untuk melayan kehendaknya. Sememangnya saya akui suami saya sangat hebat di ranjang dan pernah saya kejang beberapa kali semata-mata untuk menunggunya sampai ke puncak klimaks pada kali pertama…Memang saya terasa puas namun begitu saya tidak pernah ambil pusing akan perasaan suami. 

Saya selalu mengandaikan dirinya juga puas sama seperti diri saya setelah berjam-jam berhempas pulas bermandikan peluh di ranjang. 

Sekali kemahuannya sahaja tidak pernah cukup..pasti akan menanti pusingan kedua..ketiga dan pernah sehingga 7 kali sehari..Memanglah terasa nikmatnya tetapi saya sebagai insan wanita lemah tidak mampu menanggung untuk melayan kehendak dan kemahuan suami.. 

Boleh dikatakan hampir setiap hari dia mahu saya melayannya di ranjang tanpa mengira waktu dan keadaan diri saya..Saya tidak pasti sebenarnya adakah suami saya benar-benar puas dengan layanan yang saya berikan kepadanya selama ini.. 

Pernah juga terlintas difikiran saya yang diri ini tidak ubah seperti seorang pelacur yang melayan kehendak nafsu lelaki oleh kerana ketagihan suamiku terhadap seks.. 

Namun Saya cepat-cepat beristigfar dan berdoa semoga suamiku dijauhi daripada daki-daki maksiat yang boleh menjerumus dirinya ke dalam lembah yang hina..

Titik Perubahan pada diri Suami....

Selepas 2 tahun melayari bahtera rumah tangga baru saya sedar bahawa selama ini suami saya sebenarnya tidak pernah puas mengadakan hubungan seks dengan saya. Hubungan kami di kamar tidur hambar kerana saya hanya menggemari satu teknik sahaja dan tidak mempelbagaikan teknik.

Lama kelamaan hubungan intim kami hanya sekali dalam 2 minggu dan kadang berbulan lamanya tubuh saya tidak disentuh suami sehinggakan kadangkala saya sendiri terpaksa meminta daripada suami.

Saya mula perasan akan perubahan sikap dan tingkah laku suami. Dia tidak lagi seperi sebelum ini yang tidak jemu-jemu memuji saya. Saya membuat andaian suami sudah merasa jemu dan bosan dengan hubungan kami dan semakin hari perasaan cemburu dan was-was mula bersarang dalam diri saya. 

Jangkaan saya tepat sekali suami sudah mempunyai teman baru. Diri ini bagaikan dipanah petir apabila suami secara berterus terang menyatakan hasratnya untuk berkahwin lain atas alasan saya gagal memenuhi kehendak syahwatnya di ranjang.  

Tiada perkataan yang dapat diungkapkan dan hanya linangan air mata yang menjawab persoalan suami. Setiap hari saya menangis dan bermurung memirkan persoalan "mengapa" semua ini berlaku pada diri saya sehinggakan saya terus hilang keyakinan diri. Saya sendiri tidak pasti sama ada suami sudah mempunyai calon isteri yang sudi berkongsi madu.

Hari-hari saya seolah-olah gelap dan tiada lagi sinar cahaya yang dapat menerangi rumah tangga saya. Saya merasakan deria bau dan rasa saya tidak lagi berfungsi seperti biasa. Lagu-lagu cinta tidak lagi sedap untuk didengar...Novel-novel yang dibaca seoalah-olah sedang menceritakan perihal diri saya ketika itu.. Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan saya ketika itu..

Percayalah tiap kali persoalan "Mengapa" bermain diminda tiap kali itulah anda gagal untuk mencari jawapannya. Sehinggakan pada saat dan ketika anda masih mencari ketika itulah jawapannya akan hadir untuk merungkaikan permasalahan anda..dan Itulah juga yang terjadi ke atas diri saya...

Kini alhamdulillah...keadaan semakin pulih dan cukup menggembirakan hati saya untuk memberitahu anda bahawa kini suami saya tidak lagi lewat pulang ke rumah dan semakin kerap memuji layanan saya kepadanya..baik di dalam dan luar kamar...

Syukur Alhamdulillah.... Penawarnya sudah ditemui

Maksud saya adalah teman baik saya yang telah menyarankan kepada saya kerana dia muak melihat keadaan diri saya yang sentiasa bersedih dan murung. Dia tak pernah putus asa beri dorongan semangat dan nasihat supaya saya mengambil tindakan untuk memperbaiki hubungan saya dan suami. 

Email yang di hantar tidak dibaca sehinggalah berminggu-minggu lamanya atas dasar sahabat saya membuka dan meneliti laporan tersebut. 

Pada mulanya sukar untuk saya percaya berkenaan produk digital panduan Rahsia menambat nafsu suami berbentuk e-book ini mampu untuk memperbaiki masalah hubungan seks saya dan suami. Namun itulah keajaiban yang berlaku dan saya rasa amat bersyukur kerana diperjodohkan dengan panduan dan petua lengkap bagaimana melayan nafsu suami di ranjang. 




Panduan ini telah menyedarkan saya bahawa tindakan dan peranan saya sebagai isteri ketika di ranjang amatlah penting untuk membantu menaikkan ghairah suami dan membuatkan suami tidak sabar-sabar untuk terus pergi lebih jauh bersama saya. 

Jangan anda fikir bahawa dengan tanpa seurat benar ditubuh telah membuatkan suami ingin rapat dan menaikkan ghairah suami. Anda Silap!! kerana tanpa teknik dan kaedah yang betul suasana permainan akan menjadi hambar. 

Suami bukan sahaja puas malah selama 3 tahun inilah kali pertama saya menerima bisikan "terima kasih sayang" dari suami.. itulah kepuasan nikmat rumah tangga yang membuatkan mata saya berlinangan.. 

Hubungan intim itu tidak hanya terputus di kamar sahaja malah saya lebih kerap dihubungi suami dan diberi perkhabaran bahawa dia semakin gembira menjalani kehidupan bersama saya dan apa yang melegakan hati,  tindakan suami untuk bermadu adalah hanya ujian kepada saya untuk melihat perubahan pada diri saya khususnya ketika hubungan di ranjang. 

Tips membuat suami TERKEJUT di atas Ranjang
  • Anda harus berlatih meneran membuang air kecil beberapa saat. Lakukan latihan sekerap mungkin setiap hari kerana ia boleh membantu menguatkan otot-otot vagina dan secara tidak langsung ia akan membantu menahan dan mengimbangi tusukan.
  • Latihkan diri mencengkam zakar suami ketika melakukan hubungan seks. Cuba cengkam zakar suami mengikut irama rentak yang dimainkan oleh suami. Tiada cara yang lebih efektif selain ketika menikmati hubungan intim di kamar.
  • Cuba sedaya upaya melawan tusukan zakar suami anda ketika hubungan sedang berlangsung. Anda perlu mencengkam sebaik-baiknya tusukan zakar suami dengan otot-otot vagina. 

3 tips ini jika diamalkan pasti akan membuat suami anda terkejut dan tak lena tidur memikirkan kehebatan anda.

Ini Apa Yang Saya Syorkan....

Mengapa saya syorkan e-book panduan Rahsia menambat nafsu Suami ini adalah kerana setelah meneliti dan memahami kandungannya serta mengambil langkah rahsia yang ditunjukkan.. hasilnya adalah sukar untuk diterima oleh akal fikiran..

Walaupun ia mengambil masa beberapa minggu, namun akhirnya saya berjaya meyakinkan semula suami ketika melakukan hubungan intim. Saya yakin anda akan bersetuju dengan saya dan sememangnya panduan dan petua ini sungguh menakjubkan. Suami yang kuat nafsu syahwatnya akhirnya berjaya ditumbangkan di atas ranjang. 

Berbunga rasa dihati melihat suami disisi terlentuk lena akibat kepenatan beraksi.

Tiada isteri yang sanggup untuk dimadukan dan mengharungi kehidupan yang penuh emosi setelah sekian lama berada di zon selesa. Namun yakinlah bahawa peluang dan harapan masih ada untuk anda dan akan muncul apabila tiba masanya.

Mengeratkan keintiman hubungan suami isteri yang hampir terputus bukanlah suatu perkara yang mustahil. Ia benar-benar terjadi walaupun perhubungan itu dilihat sudah hampir di penghujung. 

Atas dasar itulah saya menulis serba ringkas di ruangan blog ini sebagai renungan dan pengajaran kepada para isteri di luar sana, bahawa jangan sesekali meremehkan hubungan di ranjang dan merasakan suami itu adalah hak mutlak anda. Saya merasakan adalah wajar pengalaman ini dikongsikan kepada anda yang ketika ini sedang sama melalui saat-saat getir dalam hubungan suami isteri. 

Tiada sebarang kecenderungan atau kepentingan disini dan ia adalah suatu kebenaran tulen yang perlu diberitahu bahawa sekiranya anda memerlukan bantuan, pintalah kepada mereka yang lebih arif dan pernah melalui detik hitam tersebut demi mencari suatu jalan penyelesaian dan itulah apa yang telah saya lakukan disini. 

Jujurnya, pandangan saya kaedah dan petua ini amat hebat dan jauh lebih berkesan dari mana-mana produk seks yang bersifat sementara dan membahayakan kesihatan diri anda. Jelas sekali pandangan seseorang adalah berbeza dan ia telah memberi kesan positif dalam hubungan saya dan suami. Syukur atas nikmat rumah tangga yang dipinjamkan kepada saya...